משלוח חינם בקניה מעל ₪349
שירות לקוחות 055-6885145
החלפות & החזרות
ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים
מדיניות החזרות.
* ביטול עסקה והחזר כספי ניתן על פריט שיוחזר או יישלח אלינו עד 2 ימי עסקים בלבד מיום קבלת המוצר.
אנא פנה אלינו עם מספר ההזמנה שלך, חשבונית הסבר קצר מדוע אתה מחזיר את הסחורה. אנו מאפשרים החזרים על מרבית פריטי המכירה, החבילות והמבצעים * (לא כולל פריטי מכירה סופיים סייל והזמנה אישית).
הפריטים חייבים להיות במצב של מכירה חוזרת, באריזתם המקורית עם התוויות עדיין! ללא תווית של המותג לא ניתן להחזיר או להחליף. אם נגלה כי נעשה שימו בפריטים, נחזיר את הפריטים לכתובת המקורית שלך.
אנו לא מחזירים דמי משלוח בגין החזרות.
החזר כספי :החברה תיהיה רשאית לנכות מערך העלות 5% או 100 ש״ח הנמוך מביניהם לא כולל דמי המשלוח ותשלום טיפול במידת הצורך .
הזיכוי הכספי יתקבל תוך מקסימום 14 יום ממועד החזרת הפריט, אך ורק לאמצעי התשלום שממנו בוצעה ההזמנה.ויבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד).
פריטים המסומנים 'בסייל' בדף המוצר אינם זכאים להחזר.
במקרה שהחבילה שלך תאבד לא באחריות החברה.
אנא שלחו לנו דוא"ל לכתובת מייל על מנת להבטיח החלפה מהירה או החזר כספי.
אם ברצונך ליצור איתנו קשר בנוגע להחזר או החזר כספי, אנא עשה זאת באמצעות טופס יצירת הקשר של מרכז העזרה כדי להבטיח כי שאלתך מטופלת ומתקבלת על ידי המחלקה הנכונה!
החלפה – אני רוצה לשנות את המוצר שלי לגודל / צבע אחר
מדיניות חליפין
אנו מציעים החלפה תוך 14 יום. המוצרים חייבים להיות באריזתם המקורית ואסור ללבוש אותם ולשמור במצב חוזר. אם נגלה שהוא שומש, נחזיר לך את הפריטים. וזה לפי שקולו החברה .
*לא ניתן לבצע החלפה על פריט יתר מפעם אחת
אם את רוצה לשנות למוצר אחר לגמרי, ייתכן שתצטרך לשלם את ההפרש
באחריות הלקוח לוודא שהם מרוצים ב 100% מההזמנה והתוכן לפני הרכישה.
שים לב שאם אתה צריך לשנות משהו לגבי ההזמנה שלך, אנא יידע אותנו תוך שעתיים מרגע ביצוע ההזמנה.
עם זאת, הדבר לא יבטיח את השינויים בהזמנתך מאחר וצוות המחסן שלנו יכול לעבד ולשלוח חבילות בתדירות גבוהה תוך שעה.
באחריות הלקוח לוודא שכל הפרטים נכונים לפני הרכישה. אנו לא לוקחים אחריות על הזמנות שבוצעו בכתובת הלא נכונה.
החברה אינה אחראית לכל נזק שייגרם למזמין ו/או לצדדים שלישיים כתוצאה משימוש במוצרים . החברה תעשה כמיטב יכולתה לספק מוצרים איכותיים במועד המבוקש. אם המשתמשת סבורה כי המוצרים שרכשה באמצעות האתר או שירות לוקים בפגם כלשהו, היא מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות באמצעות דוא"ל , והחברה תטפל
בפנייה מוקדם ככל שניתן.